|
Responsive Search Ads is een nieuwe vorm van advertenties van Google. Het is de nieuwste, grootste en meest flexibele vorm van adverteren binnen Google. In tegenstelling tot traditionele Search Ads waar je één beschrijving kunt invullen en twee koppen kunt aangeven, kun je bij Responsive Search Ads vijftien (!) verschillende koppen en vier verschillende beschrijvingen opgeven.
Dat komt erop neer dat er 43.680 variaties van een Australia Phone Number List advertentie mogelijk zijn.
Wil je Responsive Search Ads uitbesteden? Wij helpen je er graag mee. Vraag vrijblijvend de gratis Quickscan aan. We geven je vrijblijvend advies over je Google Ads campagne.
In fase 1 rolt Google in eerste instantie drie koppen en twee beschrijvingen uit. Voor de resultaten in Google heeft dit geen invloed, aangezien er altijd drie koppen en twee beschrijvingen vertoond kunnen worden in de zoekmachine met de nieuwe functie.
Nu kunnen wij ons voorstellen dat je je afvraagt of je zelf al deze variaties moet testen. Een hele klus natuurlijk. Maar nee, maak je geen zorgen Google zal automatisch de verschillende combinaties gaan testen. Op deze manier leert Google welke combinaties het beste presteren. Na het leren zal Google alleen nog maar de best presterende advertenties aan zoekers vertonen. Met andere woorden het is niet zo dat al deze variaties vertoond worden in de zoekmachine Google.
|
|