Discuz! Board

 找回密码
 立即注册
搜索
热搜: 活动 交友 discuz
查看: 131|回复: 0

Het Google Display Netwerk

[复制链接]

7

主题

7

帖子

23

积分

新手上路

Rank: 1

积分
23
发表于 2024-2-17 13:05:48 | 显示全部楼层 |阅读模式
3. De ontwikkelingen binnen Google Shopping
Het grootste probleem bij Google Shopping adverteerders met een fysieke winkel is wel het meetbaar maken van bezoekers in je offline winkel. Ook onze klanten worstelen daar mee. Want hoe meet je ‘Store visits’ als je dat doel niet kunt meten? Nou: gewoon door het doel in je Google Shopping campagne in te stellen. Bovendien krijg je ook nog het doel ‘new customers’ beschikbaar binnen je advertentieaccount. Zo kun je je Google Shopping campagne nog beter sturen op basis van conversies. Zij die eerst via Google een zoekopdracht doen en dan daarna een winkel bezoeken (offline) krijgen dan op basis van het algoritme de juiste advertentie voorgeschoteld. Het zien van deze advertentie moet eraan bijdragen dat er daadwerkelijk een aankoop wordt gedaan in de fysieke winkel.

Nu kun je je afvragen waarom een online marketing platform als UK Phone Number List Google offline verkoop zo stimuleert. Uiteraard hopen zij (en zullen ze daarop sturen) dat het eerste aanrakingsmoment nog steeds via Google is. Maar, zo liet Sridhar Ramaswamy (Head of Ads Google) doorschemeren dat zoekopdrachten met de woorden ‘dicht bij mij in de buurt’ tien keer zo hoog zijn tegenwoordig. Onze smartphone geeft inzicht in de winkels welke in de buurt zijn en voldoen aan de gestelde vraag. We moeten ze alleen nog even vinden. En daar zal de zoekmachine Google de belangrijkste rol in blijven spelen. Mede door het introduceren van Local Ad Campaigns.


Met deze Local Ad Campaigns hoef je zelf bijna niets handmatig te doen en optimaliseert Google de advertenties voor het juiste platform dat past bij de zoekopdracht van de gebruikers. Enige dat jij – uiteraard – aangeeft is jouw budget. De rest wordt door Google zelf opgepakt. Je Local Ad Campaign wordt vervolgens op verschillende Google platformen getoond, denk aan;

Search;
YouTube; en
Machine learning 2.0: Automated Feeds
Net als bij het automatisch lezen van de website om er campagnes mee in te richten, zo kun je als adverteerder in Google Shopping straks ook gebruik maken van Automated Feeds. Met deze optie wordt het adverteerders gemakkelijker gemaakt om feeds aan te maken en vooral ook daarna aan te passen. Hiervoor ontwikkelt Google een speciale bot (crawler) die jouw producten en productinformatie in kaart brengt en daar automatisch een productfeed van maakt.


回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

Archiver|手机版|小黑屋|DiscuzX

GMT+8, 2024-11-26 21:38 , Processed in 0.039939 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

快速回复 返回顶部 返回列表